Thomas Lauritzen blir Key account manger i Amedia.

Thomas Lauritzen går fra Schibsted til Amedia

Nå ser han frem til å bidra til enda større vekst hos konkurrenten.

Publisert

De siste fem årene har Thomas Lauritzen jobbet i Schibsted. Nå går han til konkurrenten, og blir Key account manager i Amedia.

– Jeg tar med meg familien og flytter til Sandnes, som er hjemstedet til min bedre halvdel. Med skifte av bosted og by, ble det også naturlig å bytte jobb, forteller Lauritzen til SALG24.

Han har alltid jobbet i media- og eventbransjen, og kunne ikke tenke seg å gjøre noe annet.

– Det blir spennende å se hvor denne ferden går. Med mine erfaringer fra både salg og relasjonsbygging, satser vi nå på enda større vekst i Amedia fremover. De har allerede gjort en suveren jobb, og jeg gleder meg til å bidra med mitt.

På spørsmål om hva som er ambisjonene som ny KAM i Amedia, vil han ikke røpe annet enn at de har store planer for fremtiden.

Powered by Labrador CMS