Ulike salgsaktører uttaler seg om provisjonslønn: – Nytter ikke å være grådig SALG24 har spurt flere aktører i forskjellige bransjer om deres provisjonsmodell.
Nytt Amedia-partnerskap skal hjelpe flere å få en rettferdig boliglånsrente I et nytt partnerskap med Renteradar, vil Amedia og Nettavisen bidra til økt innsikt i boliglånsrenten.
Amedia Salg og Marked med ansettelsesstopp: – Krevende tider Amedia er presset økonomisk. Det går også utover selgerne i konsernet.
Amedia SMB med ny salgsrekord Amedia SMB i Fredrikstad fortsetter å øke salget av annonser i ulike formater. Selskapet økte omsetningen fra 75 millioner kroner i 2021 til 84 millioner i 2022.
Børre Svendsberget og Wenche Myrvang til Amedia Salg og Marked Børre Svendsberget (43) og Wenche Barbara Myrvang (32) er ansatt i Amedia Salg og Marked.
Inge Conradi er ansatt som som Salg- og Performance Marketing sjef i Amedia Forbrukermarked Har tolv års erfaring fra TV 2, nå skal han hjelpe Amedia med abonnementsvekst.
Årets Amedia-selger: – Jeg har stor tro på 2023 dersom man er villig til å omstille seg Peter Jonassen er lei alle engelske fyllord og forkortelser som kundene ikke skjønner stort av.
Amedia henter ny salgssjef fra Schibsted Ragnhild Kræmer er ansatt som ny salgssjef på strategisk kundeteam hos Amedia Salg og Marked. Hun kommer sist fra stillingen som sponsoransvarlig hos VG.
Jørgen Sørlie skal lede Amedia-satsing i Oslo Er ansatt som daglig leder og salgsdirektør i nyetablerte Amedia Salg Oslo.
Petter Jonassen kåret til årets selger i Amedia Han ble hedret under Amedia Awards som gikk av stabelen torsdag kveld på Quality Hotel Expo Fornebu.
Amedia Salg og Marked med to nye ansettelser Amedia Salg og Marked har nettopp fått på plass to nye medarbeidere, David Aas og Charlotte Emanuelsson.
Amedia etablerer sju regionale salgselskaper Amedia endrer betjeningen av annonsemarkedet for å møte global konkurranse
Tidligere Amedia-topp blir salgssjef for Google Victoria Schultz blir Head of Google Ads og skal lede ny salgsavdeling i hos tech-giganten.
Amedia gjør salgs-endringer: – Annonsørene forandrer oss – Derfor er tiden riktig for å ta viktige grep i vår organisasjon, fordi vi må stå sterkere sammen, sier konserndirektør for salg og marked, Hilde Norddal.
Undersøkelse: – Det finnes ikke grønne dagligvarekjeder i Norge Markedsanalytiker i Amedia, Christine Hoel-Aamodt, mener det er mer enn pris som bør kommuniseres til kundene.
Salgsdirektør i Amedia: – Skal du lykkes med salg bør du ta en utdannelse Christian Thu mener verdien av en utdannelse er at man lærer å lære.
– Det er fordommer som fører til misoppfattede assosiasjoner til hva en selger er og gjør Key Account Manager i Amedia, Yvonne Laursen, tror ikke det handler om hva som er over- og undervurderte egenskaper blant selgere – men om gamle fordommer.
Lene Bjørck blir markedsdirektør i Amedia: – En stjernesignering Nå skal hun styrke markedsposisjonen til lokalaviskonsernet.
Amedia vant den gjeve prisen Årets resultatskaper: – Det er stor stas I 2021 hadde Amedia en vekst på 10,1 prosent. Salgsdirektør Christian Thu, mener det er flere grunner til suksessen.
Slik solgte Amedia SMB annonser for 75 millioner: – Vi har all grunn til å feire Konsernet Amedia har satset på Amedia SMB som salgssenter.
Thomas Lauritzen går fra Schibsted til Amedia Nå ser han frem til å bidra til enda større vekst hos konkurrenten.
Salgsdirektør i Amedia: – Salgsyrket har opparbeidet seg en betydelig høyere status Salgsdirektør i Amedia, Håvard T. Heimdal, mener selgere har fått et bedre rykte,
Dette har Amedia gjort for å heve kompetansenivået til selgerne – Vi har nå gått for en standardisering av måten vi selger på.
Dette mener salgsdirektøren i Amedia er god salgsledelse – Salgsledelse for meg handler om å tilrettelegge for en god feedback-kultur. Det er kanskje den beste måten for ledere og ansatte å utvikle seg på.