HubSpot-rapport: Flere B2B-selskaper vil komme seg på TikTok Programvareutvikleren HubSpot spår at flere B2B-selskaper vil dukke opp på TikTok framover.
Rekord i varemerkesøknader til Norge Aldri har flere utenlandske bedrifter ønsket varemerke-rettigheter i Norge. Interessen fra norske bedrifter derimot, viser motsatt tendens.
Mestergruppen inngår samarbeid med norsk proptechselskap Selskapet Placepoint tilbyr analyseverktøy for kart- og eiendomsdata. Mestergruppen skal nå ta i bruk verktøyet i forbindelse med boligprosjekter.
Amedia Salg og Marked med ansettelsesstopp: – Krevende tider Amedia er presset økonomisk. Det går også utover selgerne i konsernet.
Nå skal markedsføringen gjennom annonser bli enda mer treffsikker Kobler presenterer 3. generasjons kontekstuell markedsføring. Ved hjelp av intelligent maskinlæring blir annonser automatisk, umiddelbart og treffsikkert plassert i relevante redaksjonelle artikler, helt uten å bruke persondata.
Karoline Berget har startet i ny stilling hos GlobalConnect Karoline Berget har opplevd hele verdikjeden i telekom og IT - fra hun startet i kundeservice og jobbet seg oppover, til dagens posisjon som leder.
Dette er finalistene til Netthandelsprisene For 17. året på rad kårer Posten og Bring de aller beste nettbutikkene i Norge.
Slik kan LinkedIn brukes effektivt i B2B-markedsføring Christoffer Bertilsson er ikke i tvil om at norske B2B-selskaper har mye å hente på den sosiale plattformen.
Slik mener Ole Christian at B2B-selgere bør sette seg mål Ole Christian Sandvoll jobber med kursing innenfor B2B-salg og ledelse. Han mener det er viktig å ta sjanser, men at det bør finnes en balansegang.
Mener salgsbransjen mangler dette: – Det er helt avgjørende Er selgere gode nok til å dele kompetansen sin? Og hvilke fordeler kan det gi?
Randi Glørstad er ny styreleder i Headshed Selskapet står bak Cube, et skybasert verktøy for sikker forvaltning av kunde- og salgsdata.
Slik landet de samarbeid med to giganter Andreas Mjelde i Two er storfornøyd med samarbeidet med Allianz og Santander. Nå skal de nå målet om å lage en verdensledende betalingsløsning for B2B-bedrifter.
Janicke tar over som daglig leder for Iteo Iteo-gründer Andreas Thue avtrer som daglig leder for å fokusere mer på det kreative i B2B-markedsføringsbyrået.
Telia Norge med solid årsresultat i 2022 Telia Company presenterer torsdag resultater for fjerde kvartal 2022 og året samlet, inkludert tall for Telia Norge.
Majken mener B2B-markedet undervurderer Tiktok Majken Henæs Johansson mener Tiktok er en ubrukt gullgruve for employer branding og B2B-markedsføring.
Wanda rigger for videre vekst: Ansetter CFO og Norden-sjef Teknologi- og logistikkselskapet Wanda vokser inn i flere nye markeder og ansetter tidligere Otovo-CFO Cecilie Ellila Weltz (33) som CFO og E24-sjef Ida Barth Thomassen (39) som Norden-sjef.
Emilie er ny kundeansvarlig i Karnov Karnov, Norges eneste rendyrkede juridiske forlag, har ansatt Emilie Næss Moe som ny kundeansvarlig.
Slik gikk de fra tre merkevarer til én Papirfly gikk for sitt norske navn, og opplever at det skaper nysgjerrighet rundt om i verden.
Så mye økte det digitale salget til HS Media i fjor I 2022 var det den digitale utviklingen som gledet aller mest. For samlet sett så solgte de for mindre i fjor enn året før.
Xledger investerte i merkevarebygging – opplevde vekst på 20 prosent – Jeg har vært nervøs på om det kom til å funke, for det koster en del penger. Men du må tørre å stå i det.
– Kan fokusere fullt og helt på å bli rå på salg Zlatko Vuletic har tatt fatt på rollen som sales manager for to hoteller.
BrightBid og kunde delte AI-historie: – De lovet oss 20 prosent oppgang første uka Head of Marketing i Watchcom, Tormod Fjellgård, ble overbevist av BrightBid.
Elisabet Rosenqvist blir salgssjef i Aller Media Kommersiell avdeling har ansatt ny salgssjef og key account manager.
Eirik gikk fra programredaktør i Norsk Rikstoto til salgssjef i Vimond – Målet er selvfølgelig å øke omsetningen og kundegrunnlaget.
– De som lykkes med salget er de som klarer å opprettholde effektiviteten Per Stilling mener korona-pandemien ga flere muligheter for de som driver med salg.
Dustin i Norge har vunnet flerårig avtale med NAV Dustin, som er en nettbasert IT-partner i Norden og Benelux-landene, har sammen med 3stepIT vunnet avtale med NAV.
Amedia SMB med ny salgsrekord Amedia SMB i Fredrikstad fortsetter å øke salget av annonser i ulike formater. Selskapet økte omsetningen fra 75 millioner kroner i 2021 til 84 millioner i 2022.
Børre Svendsberget og Wenche Myrvang til Amedia Salg og Marked Børre Svendsberget (43) og Wenche Barbara Myrvang (32) er ansatt i Amedia Salg og Marked.
Blir salgs- og markedssjef for ny Telia-avdeling – Det er tøff konkurranse, men vi har troa på oss selv.
Norske Wolt-kunder får nå muligheten til å betale med Klarna De to nordiske teknologiselskapene Klarna og Wolt annonserte torsdag et samarbeid for å tilby fleksible betalingsløsninger til Wolts mange norske kunder.
Simon-Kucher & Partners utnevner Håkon Sæberg til partner – Vi har som mål å nå en nordisk omsetning på over 125 millioner euro i 2030
Kunstig intelligens i salg: – Åpner mange muligheter for B2B-markedsføring Kristian L. Thomassen mener kunstig intelligens vil bli svært viktig framover. Spesielt én form for markedsføring vil merke utviklingen.
Går sammen for å utvikle betalingsløsning for B2B-bedrifter Tre aktører utvikler en ny løsning for multinasjonale selskaper.
Rapport: – Sosiale medier er det nye kjøpesenteret Varemerker og bedrifter tar mer og mer plass i sosiale medier. Det merkes på kjøpevanene våre.
Rekordmange handelsbedrifter har kommet i gang med netthandel Rekordmange bedrifter har kommet i gang med netthandel, og forventningene i bransjen er fortsatt vekst i netthandel fremover. Blant årsakene er at de eldre er kommet seg på nett.
Ny salgsrekord for bedriften. Nå skal de fortsette veksten Abtin Rahmanian og Creative Heads går bredt ut som markedsføringsbyrå. Så langt har det vært en lur strategi.
Lars Erik Bratli ble kåret til årets selger i HS Media Årets selger i HS Media har så å si salg i blodet.
Salgsfolk forteller: Dette ser de etter i et CRM-system Hva bør et CRM-system inneholde for maksimal nytte? Salg24 har spurt tre folk i bransjen.
Peter Søby Botheim er ansatt som kundeansvarlig i NTB – Jeg gleder meg over muligheten til å jobbe med en såpass solid merkevare, sier Søby Botheim.
B2B-rapport: Dette gir effektiv markedsføring Langsiktig tenking er ofte fraværende når B2B-bedrifter planlegger sin neste kampanje.
Reitan Retail med nytt samarbeid Handelsselskapet Reitan Retail har inngått avtale om å være hovedsamarbeidspartner med Nobels Fredssenter de neste tre årene.
Fahim er først i Norge med Customer Success konsulentbyrå Fahim Azimi Waaler føler at Customer Success ikke blir tatt på alvor.
Vil forby dør- og gatesalg av strøm Fornybar Norge vil ha slutt på salg av strøm, både gatelangs og på dør.
Formatet er blitt dødsdømt flere ganger: – Har i stedet fått sin renessanse Ove Søgård tror radioformatet vil fortsette å tiltrekke seg annonsører.
Starter nytt B2B-nettverk i Bergensområdet Monica S. Sandvik og Lars Petter Mongstad starter opp ulike nettverk for næringslivet i regionen.
Venezu feirer 20 år med møtebooking Da Stein Dale plutselig stod uten jobb bestemte han seg for å starte et møtebookingselskap. Det har vært mange oppturer, og noen nedturer i løpet av 20 år.