Fra venstre: Jacob Leslie, Marianne Bergseth, Silje Terese Schrøder, Andreas Hansen, Janette Haukland og Christian Tandberg.
Fra venstre: Jacob Leslie, Marianne Bergseth, Silje Terese Schrøder, Andreas Hansen, Janette Haukland og Christian Tandberg.

NPG med rekordmåned på over 30 millioner kroner og seks nye ansettelser

Salgs- og markedsdirektør, Lars Furset, merker en enorm endring i markedet etter pandemien slapp taket.

Publisert

NPG er en aktør i event- og messebransjen med over 60 ansatte fordelt på kontorer i Europa med event-leveranser over hele verden.

– Vi har ristet pandemien av oss, og merker ekstremt stor pågang fra våre kunder som skal delta på messer og events i Norge og utlandet. Det er ingen tvil om at deltakelse på fysiske arenaer er tilbake for fullt, sier Sales & Marketing Director i NPG, Lars Furset.

Nå fortsetter de veksten og setter rekordmåned på over 30 millioner i oktober, og i tillegg ønsker NPG seks nye kollegaer velkommen.

– Vi er svært tilfreds med å styrke organisasjonen med nye talenter som kan bidra med nytenking og utvikling, sier CEO Stig Kristiansen.

Dette er de nye NPG’erne:

Marianne Bergseth har solid bakgrunn fra TV og filmbransjen, og går inn som ny prosjektleder innen medieproduksjon.

Christian Tandberg kommer fra stillingen som innholdsprodusent og SoMe på Dansens Hus, og går nå inn som videoprodusent i NPG.

Silje Terese Schrøder har nylig jobbet som som koordinater for Meetings & Events i Berg-Hansen, og blir nå ansatt med ansvar for koordinering og gjennomføring av NPG sine kunders messeaktiviteter.

Andreas Hansen er utdannet animatør og motiondesigner, og blir nå en del av det kreative teamet i NPG.

Jacob Leslie er siste tilskudd til designavdelingen hvor han jobber med grafisk design, konseptutvikling og visualisering.

Janette Haukland trer inn i nyopprettet stilling som Business Development Director hos NPG og vil samtidig gå inn i ledergruppen. Haukland vil, med sin spisskompetanse, arbeide med rådgiving og forretningsutvikling av partnere, prosjekter og kunder, samt arbeide aktivt med merkevarebyggende og salgsutløsende aktiviteter. Hun vil også ha en nøkkelrolle for flere av selskapets rammekunder med ansvar for forretningsutvikling, rådgivning og koordinering.

Powered by Labrador CMS