David Aas (30) og Charlotte Emanuelsson (29) er de nyeste tilskuddene til Amedia.

Amedia Salg og Marked med to nye ansettelser

Amedia Salg og Marked har nettopp fått på plass to nye medarbeidere, David Aas og Charlotte Emanuelsson.

Publisert

David Aas er i gang som digital forretningsutvikler. Han kommer fra Publicis-systemet hvor han har hatt ulike roller gjennom fire år. Han kommer sist fra stillingen som kommunikasjonsrådgiver hos Publicis MSL.

– Det er mye spennende som skjer hos Amedia fremover, både kommersielt og redaksjonelt. Etter mange fine år i byrå gleder jeg meg til å jobbe med nye oppgaver og utfordringer hos Amedia. Det er en hyggelig og dyktig gjeng som har tatt meg godt imot, sier David Aas.

Charlotte Emanuelsson har startet som digital markedsfører i avdelingen produkt og forretningsutvikling hos Amedia Salg og Marked. Hun jobber blant annet med de digitale markedsføringsstrategiene til annonseplattformen Vise. Emanuelsson kommer nå sist fra Starcom og stillingen som performance spesialist.

– Det er veldig godt å ha kommet i gang på et spennende sted som Amedia. Det satses offensivt og konsernet har mange interessante prosjekter på gang – jeg er glad for å være en del av laget hos Amedia Salg og Marked. Jeg synes jeg har kommet godt i gang med engasjerende markedsføringsoppgaver på tvers av ulike kanaler, sier Charlotte Emanuelsson.

Anders Heli, Leder Kundereise og Selvbetjening, og Martin Frost, Leder Digital Forretningsutvikling, er svært tilfreds med nykommerne på Amedia-laget.

– Vi er utrolig glade for å ha fått David og Charlotte på plass hos oss. Dette er dyktige folk som er sultne på å gjøre en sterk innsats i et marked hvor det skjer enormt mye for tiden. Det er alltid viktig å fylle på med ny og relevant kompetanse, og det har vi virkelig fått til her, sier Martin og Anders.

Powered by Labrador CMS