Thorstein Øiseth (til venstre) går inn som key account manager på teamet til ny salgssjef Elisabet Rosenqvist (til høyre). Salgsdirektør Gøril Karlsen Thu (i midten) er godt fornøyd med å ha to nye talenter på plass i Aller Medias kommersielle avdeling.
Thorstein Øiseth (til venstre) går inn som key account manager på teamet til ny salgssjef Elisabet Rosenqvist (til høyre). Salgsdirektør Gøril Karlsen Thu (i midten) er godt fornøyd med å ha to nye talenter på plass i Aller Medias kommersielle avdeling.

Elisabet Rosenqvist blir salgssjef i Aller Media

Kommersiell avdeling har ansatt ny salgssjef og key account manager.

Publisert

Det melder Aller Media i en pressemelding.

- Vi er glade for å kunne styrke teamet vårt med to nye talenter! Begge to er rustet med solid kompetanse og kommer til å løfte teamet til nye høyder, sier en storfornøyd salgsdirektør i kommersiell avdeling, Gøril Karlsen Thu i pressemeldingen.

Elisabet Rosenqvist har 12 års fartstid fra Schibsted, blant annet som salgsdirektør og strategisk kundesjef. Nå går hun inn i rollen som salgssjef for et av KAM-teamene i Aller Media.

– Elisabet har en allsidig bakgrunn innenfor salg i annonsemarkedet og kjenner godt til produktene norske publisister leverer. Hun har drevet komplekse salgsprosjekter, og kommer til å bli et meget kompetent og ikke minst energisk tilskudd for både kunder og ansatte, sier Gøril.

Thorstein Øiseth går inn som key account manager i kommersiell avdeling. Her skal han bygge sin portefølje i teamet til Rosenqvist. Øiseth har erfaring fra blant annet byrå og programmatisk salg og kommer nå fra Diar, som er eid av Aller Media og Amedia.

- Øiseth kjenner vi godt fra hans tid i Diar, hvor han har solgt Aller Medias plasseringer. Han har også flere års erfaring innenfor trading og rådgivning innenfor programmatisk annonsering, sier Gøril.


Powered by Labrador CMS