Agnes Asplund Schimdt er Brand Metrics' nye CSM.

Brand Metrics styrker kundeserviceteamet

Brand Metrics har utnevnt Agnes Asplund Schmidt som Customer Success Manager som følge av økende kundetilstrømning.

Publisert

Brand Metrics, et globalt teknologiselskap som samarbeider med utgivere for å vise effekten av digital annonsering, har utnevnt Agnes Asplund Schmidt til Customer Success Manager.

Schmidt, som er en erfaren Customer Success Manager, tilbrakte over fem år i PR- og kommunikasjonsbyrået Mynewsdesk. Hun har også betjent kunder hos Techquity AB og Waybler.

Schmidt har jobbet med kundesuksessledelse i over seks år på flere områder som PR, finans og teknologi.

– Jeg ser frem til å bli kjent med Brand Metrics' kunder, fordype meg i målinger og bidra til å gjøre kampanjene mer effektive og virkningsfulle. Jeg er glad og ydmyk over å være en del av dette fantastiske teamet og ser frem til å skape enda mer verdi for kundene, sier Schmidt i en pressemelding.

Mikael Larsson, medgrunnlegger av Brand Metrics, legger til:

– Agnes er fullstendig serviceorientert og engasjert i kundene sine. Utover dette forstår hun at merkevareløft er et viktig mål, og at det vil hjelpe vår voksende liste over kunder til å få det beste ut av kampanjer; med konsistens og i stor skala. Hun vil drive proaktive samtaler med våre verdsatte partnere og skape nye muligheter. Hun er en stor ressurs for teamet.

Powered by Labrador CMS