Stine Ølberg Støver har jobbet i retail-bransjen. Nå vil hun selge til bedriftsmarkedet.
Stine Ølberg Støver har jobbet i retail-bransjen. Nå vil hun selge til bedriftsmarkedet.

Stine blir ny salgskonsulent hos Magnar Eikeland

– For meg er det viktig at en jobb er en arena for videreutvikling – både for meg selv og de jeg jobber sammen med.

Publisert

Stine Ølberg Støver har store deler av sin karriere, drevet med salg innen detaljhandel og retail.

De siste tre årene, har hun jobbet som butikkleder hos VIC, på Kilden kjøpesenter i Stavanger.

Men nå er det duket for nye eventyr, for Støver har takket ja til jobb som salgskonsulent hos Magnar Eikeland Kontorutstyr AS.

– En arena for videreutvikling

– Hvorfor valgte du å bytte jobb?

– For meg er det viktig at en jobb er en arena for videreutvikling – både for meg selv og de jeg jobber sammen med. Jeg drives av å bygge relasjoner og utvikle ferdighetene mine innenfor salg. Ved å takke ja til denne muligheten med et så tverrfaglig konsern som Magnar Eikeland, så jeg ikke bare muligheten for en slik arena, men også muligheten for å lære mer om B2B-salg, svarer hun.

Hun forteller at da hun fikk øynene opp for salg mot bedrfitsmarkedet, var det nettopp det hun ønsket å bygge den fremtidige salgskarrieren sin på.

På spørsmål om hvilke erfaringer hun tar med seg fra tidligere, svarer Støver at det viktigste hun tar med seg, er at hun møter alle mennesker med et åpent sinn.

– Det handler om å være genuin, bli kjent og forstå de reelle behovene til kunden. Å kunne se løsninger der andre gjerne ser utfordringer. Evnen til å lytte, se, og forstå kunden, samtidig som du selv sitter på et godt fundament, blir nøkkelen her.

– Større og sterkere

Støver har tydelige ambisjoner for hva hun ønsker å få til i den nye jobben. Det første hun nevner er kontinuerlig utvikling.

– Så langt har jeg sett og forstått at de som jobber her sitter på en enorm kompetanse. Ved å spille hverandre gode, vil Magnar Eikeland vokse enda større og sterkere. Dette må vi gjøre sammen med godt etablerte, og kanskje nye samarbeidspartnere, sier hun og avslutter:

– Kunden skal kun fokusere på sin kjernekompetanse, og føle at de blir ivaretatt. Min største ambisjon er en sømløs ende-til-ende leveranse uansett kunde, situasjon og behov.

Powered by Labrador CMS