Lise Borgen Tonstad motiveres av å ringe i bjella.

Proserv ansetter Lise som ny Business Development Manager

– Proserv er et godt etablert selskap som mange kjenner til, så min ambisjon blir å gjøre det som allerede er bra – enda bedre.

Publisert

Lise Borgen Tonstad har jobbet med salg siden hun var 16 år gammel, og med utdanning og lang erfaring fra interiørbransjen går hun nå inn i rollen som Business Development Manager i teknologiselskapet Proserv.

– De siste årene har jeg jobbet mot bedriftsmarkedet. Oppsøkende salg og relasjonsbygging er noe jeg virkelig stortrives med. Det å møte nye mennesker i forskjellige bransjer og skape nye kontakter er noe som trigger meg, sier Tonstad til SALG24.

God timing gjorde det enkelt å ta valget om å takke ja til jobb hos Proserv.

– Jeg kunne speile mine verdier og mål i Proserv. Arbeidsmiljø og kultur er viktige faktorer for meg – når det er på plass, kommer mye av seg selv. Dessuten er det ikke til å stikke under stol at jeg synes dette er en spennende bransje hvor det kommer til å skje mye fremover, og det vil jeg være med på.

På spørsmål om hva hun tar med seg av tidligere erfaring, svarer hun at det er salgserfaring, nysgjerrighet, åpent sinn, oppbrettede ermer, pågangsmot og godt humør hun vil bringe med seg inn i den nye stillingen.

– Jeg klør etter på komme i gang. Proserv er et godt etablert selskap som mange kjenner til, så min ambisjon blir å gjøre det som allerede er bra – enda bedre.

– Hva liker du best med å jobbe i salgsbransjen?

– Å ringe i bjella! Jeg liker veldig godt hele salgsprosessen. Fra første møte til overlevert produkt. Det er viktig for meg at kunden føler seg ivaretatt hos meg gjennom hele prosessen, og ikke minst i etterkant.

Powered by Labrador CMS