Jeanette Haukland trer inn i nyopprettet stilling som Business Development Director hos NPG.

NPG henter Janette Haukland fra Sponsor & Eventforeningen

Hun vil ha en nøkkelrolle i NPGs strategiske satsninger.

Publisert

Norwegian Promotion Group AS (NPG) skaper møteplasser som knytter mennesker, ideer og merkevarer sammen – både fysisk og digitalt.

Jeanette Haukland trer inn i nyopprettet stilling som Business Development Director hos NPG og vil samtidig gå inn i ledergruppen.

– Jeg har blitt svært godt kjent med alle deler av bransjen gjennom de to siste årene i Sponsor- og Eventforeningen, spesielt event- og messeselskapene. Som Business Development Director, får jeg være med å videreutvikle merkevaren NPG, skape opplevelser i hele verdikjeden, og bidra til verdiskapning for samarbeidspartnere. Jeg gleder meg stort til å jobbe med alle de flinke folkene i NPG, sier Haukland i en pressemelding.

Hun vil, med sin spisskompetanse, jobbe med rådgiving og forretningsutvikling av partnere, prosjekter og kunder, samt arbeide aktivt med merkevarebyggende og salgsutløsende aktiviteter.

Haukland vil også ha en nøkkelrolle for flere av selskapets rammekunder med ansvar for forretningsutvikling, rådgivning og koordinering.

– Med sitt brennende engasjement og innsikt i vår bransje, mot medier og kundemålgrupper, og hvordan disse påvirker hverandre, vil Janette ha en nøkkelrolle i NPGs strategiske satsninger. Vi har stor tro på at Janette med sin erfaring og bakgrunn kan bidra på mange områder, strategisk og operativt, forteller CEO i NPG, Stig Kristiansen.

Powered by Labrador CMS