Fra venstre: Hanna Salahovic, Christian Lien, Seyon Chelian og Silje Lippestad.

Amedia Salg og Marked fyller på med seks nye hoder

Amedia Salg og Marked ruster opp for ytterligere vekst.

Publisert

Amedia Salg og Marked fyller på med kunnskap for å styrke seg på flere områder innen kommunikasjon, teknologi, analyse, målgruppeorientering, salg med mer.

– Amedia kan se tilbake på et sterkt 2021 – og nå fyller vi på med kloke hoder for å bli enda bedre, sier konserndirektør i Amedia Salg og Marked, Hilde Norddal, i en pressemelding.

Christian Lien har gått inn i rollen som salgs- og kundereiseansvarlig og vil først og fremst jobbe med annonseplattformen VISE.

Seyon Chelian blir ny AdTech manager i digitalavdelingen hos Amedia Salg og Marked.

– Jeg ser frem til å finne effektive og kreative løsninger på tvers av tverrfaglige team, sier Chelian.

Silje Lippestad tiltrer en helt ny stilling som revenue manager i digitalavdelingen.

– Jeg gleder meg masse til å sette fokus på inntektsoptimalisering, og ikke minst gleder jeg meg til å bli kjent med alle de dyktige folkene i Amedia, sier Lippestad.

Cecilie Bøe har fått rollen som Ad Operations Manager i digitalavdelingen, og Christine Hoel-Aamodt går inn som senior markedsanalytiker.

– Det blir hyggelig å bli kjent med både kollegaer og kunder, forstå de ulikes innsiktsbehov, samt bidra til å finne gode løsninger som skaper vekst for både Amedia og kundene, sier Hoel-Aamodt.

Hanna Salahovic har fått tittelen Produktsjef Salgsutløsende annonsering i Kommersiell produktavdeling.

Powered by Labrador CMS