Håkon Åslie blir kommersiell forretningsutvikler i Aller Media

Aller Media styrker laget ytterligere innen kommersiell innovasjon.

Publisert Sist oppdatert

Denne uken ønsker de et nytt tilskudd velkommen i kommersiell avdeling i Aller Media.

Håkon Åslie (26) har omfattende erfaring fra start-up miljøet i Norge, og nå skal han sette sitt preg på det kommersielle områdets nye avdeling for innovasjon og forretningsutvikling.

– Det gleder oss stort å ha Håkon med på laget! Han har god teknologisk forståelse, en eventyrlysten nysgjerrighet, samt en strukturell tilnærming. Dette er en kombinasjon vi verdsetter høyt i Aller Media, sier Martin Meiner, leder for innovasjon og annonseprodukter i en pressemelding.

Åslie har en bachelorgrad i Innovasjon og forretningsutvikling fra Høyskolen Kristiania og har siden endt studie jobbet som både selger og forretningsutvikler i ulike start-ups, blant annet Gobi Stories som spesialiserer seg innen videoteknologi.

- Med Åslie med på laget vil vi ha ytterligere fokus på å drive prosjekter på en effektiv måte og sørge for at vi hele tiden er oppdatert på de siste trendene på markedet, sier Meiner

Åslie går inn i stillingen som kommersiell forretningsutvikler.

Sammen med teamet skal han utforske nye og spennende muligheter innenfor annonsemarkedet, og utvikle de beste produktene for kundene.

De skal finne enkle løsninger på komplekse utfordringer og sørge for at Aller Media ligger i forkant av den kommersielle utviklingen, både i Norge og i utlandet.

- Jeg kommer fra et miljø der tunnelsyn ikke eksisterer, proaktivt arbeid er et must og hvor man er nødt til å være kreativ i arbeidsmetoden. Dette tror jeg vil bidra til både kreative løsninger, men også nytenkende tilnærminger til de utfordringene vi møter, forteller Åslie i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS