Fra venstre: Nicholas Dempsey Teigen, Amber Sophia Rupani og Sølve Hindhamar ble onboardet i kommersiell avdeling nå i januar.

Enda flere krefter til kommersiell avdeling i Aller Media

– Det er et resultat av en kraftig digital vekst, samt at omsetningen på papir er mer stabil enn på lenge.

Publisert

I 2021 ansatte kommersiell avdelingen i Aller Media 21 nye medarbeidere. Nå skalerer de opp ytterligere.

– Vi er skikkelig stolte over denne satsingen vi nå gjør i mediehuset vårt. Det er et resultat av en kraftig digital vekst, samt at omsetningen på papir er mer stabil enn på lenge. Nå i januar onboarder vi tre medarbeidere som skal jobbe i kommersiell avdeling, hvor alle tre har svært god erfaring innenfor sitt fagområde, sier kommersiell direktør i Aller Media, Chris Tallerås Steen i en pressemelding.

De tre nykommerne er Nicholas Dempsey Teigen som er strategisk konsernkundeansvarlig, Sølve Hindhamar som blir publiseringsansvarlig i Aller Concept Store, og Amber Sophia Rupani som innholdsprodusent.

Nicholas Dempsey Teigen har tidligere jobbet med noen av landets største annonsører og har erfaring fra blant annet Schibsted og Discovery. Med bred erfaring innenfor media og salg vil han bidra med nye innfallsvinkler i prosesser både internt og eksternt.

– Aller Media er i sterk vekst og har, ikke minst, en veldig spennende verktøykasse med stort mulighetsrom for annonsørene. Dette er en reise jeg gleder meg til å være med på, sier Teigen.

Sølve Hindhamar har tidligere jobbet 13 år i Se og Hør. Nå kommer han fra kommunikasjonsbyrået JCP PRAD hvor han har jobbet som innholdsprodusent og PR-rådgiver.

– Å gå inn dørene på Aller-bygget igjen føles som å komme «hjem». Kombinasjonen av en spennende stilling med mye ansvar, og å være en del av et mediehus som er i sterk vekst, var umulig å si nei til. De første dagene har vært som en stor gjenforeningsfest.

Amber Sophia Rupani kommer fra stillingen som Social Media Manager for e-varehandelselskapet Rock Denim. Tidligere har hun også vært redaksjonssjef for Mer av Oslo. Nå er hun klar for å ta eierskap til den nyopprettede stillingen som innholdsprodusent i kommersiell avdeling.

– Godt innhold og strategi er noe jeg brenner for. Det å få være en del av en såpass dynamisk organisasjon som Aller Media er ikke bare lærerikt, men også utrolig spennende. Jeg gleder meg til å begynne å skape, forteller Rupani.

Powered by Labrador CMS