Sondre Sydeng går fra Amedia til Azerion.

Sondre er ny KAM i Azerion

– Det var en no-brainer å takke ja til stillingen, sier Sondre Sydeng.

Publisert

– Azerion er et spennende og fremoverlent selskap i vekst her i Norge. Det å kunne være med på denne reisen gleder jeg meg enormt til, sier Sondre Sydeng i en pressemelding.

Han går inn i rollen som Account Manager i Azerion. Sydeng kommer fra Amedia hvor han de siste 4 årene har jobbet som Key Account Manager, han har også 11 års erfaring innen salg og markedsføring.

– Vi opplever stor etterspørsel etter spillmarkedsføring fra våre partnere og kunder. Spill har hatt en enorm vekst de siste årene og gjennom pandemien har dette nådd nye høyder, sier Henrik Flateland, Sales Director i Azerion Norge.

– Azerion jobber med de mange mulighetene for merkevarer å eksponere seg i spill, men har blant annet spesialisert seg på kategorien «Casual gaming» hvor målgruppen er bred og dekningen høy. Det gjør at dette er blitt en naturlig del av mediemiksen innenfor video og display, forteller Flateland.

Azerion er et teknologiselskap innen medie- og underholdningsbransjen som leverer annonser, spill, og annet innhold til kunder verden over.

– Det var en no-brainer å takke ja til stillingen hos Azerion. Annonsering i spill har virkelig fått sitt inntog i Norge og de jobber allerede med kjente merkevarer. Nå ser jeg virkelig frem til å jobbe med produktporteføljen og skape gode løsninger for annonsører og byråer, sier Sydeng.

– Sondre var en perfekt match for vårt team, han tar med seg en solid bakgrunn som rådgiver innen digital markedsføring og har en glødende interesse for spill som mediekanal, sier Flateland.

I tillegg til organisk vekst har Azerion kjøpt opp rundt 50 nordiske og europeiske selskaper. I Norden har selskaper som Widespace, Strossle, Sellbranch og Delta Projects alle blitt en del av Azerion. Selskapet ble nylig børsnotert.

Powered by Labrador CMS