Tom Aas, mener det er på tide å brette opp ermene, komme seg ut av korona-boblen og planlegge neste års salg.
Tom Aas, mener det er på tide å brette opp ermene, komme seg ut av korona-boblen og planlegge neste års salg.

LeadX arrangerer salgskonferanse: – Det skal være en energi-innsprøyting

Tom Aas, daglig leder av LeadX, håper de etter hvert kan invitere internasjonale kunder på konferansen som skal bli en årlig tradisjon.

Publisert

Tom Aas har bruk 20 år av livet sitt på kunde- og salgssystemer. I dag er han daglig leder i LeadX.

Tanken bak LeadX er at alle i organisasjonen kan starte en salgsprosess, og via app-en overlevere kontaktinformasjon om potensielle kunder til markedsavdelingen.

Fire venture-kapitalmiljøer har hittil investert i LeadX, og selskapet har etter en Dealflow Crowfunding-runde i september, nå totalt 172 aksjonærer.

Doble salget

Fredag arrangerer selskapet konferansen ShareX i sine splitter nye lokaler på Rebel i Oslo, hvor de blant annet skal røpe hvordan du kan doble salget til halve prisen.

– Nå har vi straks 150 påmeldte, men vi har plass til hundre til. Det blir en spennende sammensetning av salgsledere, investorer og flere av de som jobber her på huset. Både salgsentusiaster og teknologientusiaster, sier Aas til Salg24.

Målet er å gi en energiinnsprøytning i forhold til planleggingen av salget neste år.

– Nå må vi ut av korona-boblen, brette opp ermene og refokusere. For de som er interessert i salg, er dette stedet å være.

Internasjonal årlig konferanse

Aas kan fortelle at konferansen skal bli en årlig tradisjon, og at planen for årene som kommer er å invitere internasjonale gjester.

– Vi skal kjøre ShareX hver høst fremover. Nå har vi fått våre første kunder i Benelux, England og USA, så når folk begynner å reise igjen, er tanken at konferansen skal foregå på engelsk.

Powered by Labrador CMS