Det nye navnet har ikke bare konnotasjoner til vår, men også til den engelske betydningen av ordet, nemlig en mekanisk fjær.

Techweb rebrandet navnet sitt på 24 timer

Techweb lanserte ny merkevare i løpet av et døgn.

Publisert

Konsulentselskapet Techweb hjelper B2B tech- og SaaS-selskaper med å skape vekst. Fredag byttet de navn til Spring.

Medgründer og CEO, Knut Pedersen, røper at de har gått svanger med navnet siden årsskiftet.

– Med full trøkk på kundeoppdrag har vi ikke hatt tid til vår egen branding. 31. mars trommet vi sammen hele selskapet og gjorde et 24-timersstunt hvor vi bygget et helt nytt nettsted, satt opp podkaststudio, spilte inn pilotepisode, ombygde prosesser og rutiner og laget en minidokumentar om hele døgnet, uttaler han i en pressemelding.

Det omdøpte selskapet ble grunnlagt i 2014 av Knut Idar Pedersen (32) og Christoffer Åsheim (33).

Spring hadde en vekst på 70 prosent i 2021 og ligger an til rundt 50 prosent i 2022 med en omsetning på cirka 30 millioner kroner.

Det Fredrikstadbaserte selskapet har i dag 22 ansatte og kontorer i både Oslo og Bergen.

– Vi opererer i skjæringspunktet mellom management consulting og byråtjenester, som vil si at vi jobber tett med toppledelsen på strategisk nivå, samtidig som vi har ressurser til å sette strategien ut i livet, sier Pedersen.

Powered by Labrador CMS