Stolte vinnere fra OneCall sammen med programleder Else Kåss Furuseth.

OneCall vant prisen for «årets kundeservice»

Prisen er basert på Kantar sin store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år.

Publisert

Hvert år arrangerer Tekna sammen med Kantar TNS konferansen Kundeservicedagene for alle aktører som jobber med kundeservice. Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice innenfor seks ulike kategorier. Prisen er basert på Kantar sin store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år.

KSindeks har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.

OneCall gikk av med seieren i kategorien telefoni, og kundene sier blant annet «veldig god kundebehandling, med forståelse for problemet», «rask svartid, god kundebehandler» og «en god løsning på mitt problem. Er meget fornøyd!», skriver OneCall i en pressemelding.

– Dette varmer skikkelig, og vi sier tusen, tusen takk for tilliten. Vi er glade i kundene våre og vil gjøre alt vi kan for at de skal være fornøyd, og derfor er det veldig hyggelig at de setter pris på oss tilbake. Vi lover å fortsette i samme spor fremover, og bare bli enda bedre til å levere gode kundeopplevelser, sier OneCall-sjef Lars Setsaa.

Leder for kundeservice i OneCall, Lene Bjørkheim, deler begeistringen:

– Dette er en fantastisk anerkjennelse av den jobben alle ansatte i OneCalls kundeservice legger ned hver dag for kundene våre, og vi er veldig stolte alle sammen. Godt humør, topp serviceinnstilling og fokus på løsninger er noe kundene setter pris på, og OneCall leverer alt dette hver eneste dag, sier hun.

Powered by Labrador CMS