Business Development Manager i Proserv, Jørgen Mikkelsen.

Business Development Manager i Proserv om 2023: – Jeg tror behovet for selgere vil øke

Jørgen Mikkelsen anbefaler alle å se hva han mener er den ultimate julefilmen, Die Hard.

Publisert

SALG24 har stilt syv spørsmål til en rekke folk i salgsbransjen om året som har gått, og hva de gjør denne julen.

I dag er det Jørgen Mikkelsen, Business Development Manager i Proserv.

Hva gjør du i julen?

– Tilbringer tid med familien og spiser alt for mye.

Hva står på middagsbordet på julaften?

– Selve julaften er det ribbe. Men prøver å ha pinnekjøtt og kalkun også på middagsbordet i løpet av jul/nyttår.

Hva vil du anbefale andre å lytte til/smake på/lese/se eller høre denne julen?

– Berntsen røde julebrus med sukker. En garantert smaksopplevelse. Og se Die Hard (den første) som den ultimate julefilm.

Hva er det morsomste du har opplevd dette året?

– Rune Bjerga show.

Hvilke tre bransjeuttrykk er du mest lei av?

– Har ingen som jeg er blitt lei av ennå. Dessuten så endrer uttrykkene seg ganske fort i dagens samfunn. Men sånn for øvrig er korona ett ord som begynner å bli slitt.

Hva er din spådom for salgsbransjen i 2023?

– Jeg tror behovet for selgere vil øke. Det er mye å hente i markedet med den rette selgeren. De som evner å gi den gode kundeopplevelsen og balansere aktivitet mot litt mindre aktivitet ut mot kunden.

Hva er ditt nyttårsforsett?

– Prøver å holde meg borte fra slike lovnader, men det hender min bedre halvdel klarer å dra meg inn i ett eller annet.

Powered by Labrador CMS