Kine Rebekka Fjellum er ny Growth Manager i Lexolve.

Lexolve vokser i vekst-avdelingen

– Hennes kundeinnsikt og analytiske evne er akkurat det vi trenger for å kunne ta Lexolve til neste nivå.

Publisert

Kine Rebekka Fjellum gikk inn i stillingen som Growth Manager i teknologiselskapet Lexolve 1. mai.

– Kine har lang erfaring med å jobbe i, og sammen med små- og mellomstore bedrifter. Hennes kundeinnsikt og analytiske evne er akkurat det vi trenger for å kunne ta Lexolve til neste nivå, sier Ida Serneberg, Chief of Marketing Operations (CMO) og leder for vekst-avdelingen.

Fjellum fant sin vei til digital markedsføring gjennom hudpleien, der hun så behovet for markedsføring på sosiale plattformer for små bedrifter. Konkurransen er knallhard og forbrukerne er kravstore.

– Å jobbe med juss er ikke noe jeg har gjort før, men etter mange år i arbeidslivet i forskjellige markeder vet jeg betydningen av gode rammer for de ansatte. Den forsikringen det er å ha en arbeidsgiver som har kontraktene sine i orden skaper trygghet for den ansatte og nærer lange relasjoner, sier hun.

Fjellum er i sluttfasen av studiet sitt i digital markedsføring på Noroff School of Technology & Digital Media og vil, samtidig som hun starter opp i jobben, gjennomføre eksamensprosjektet sitt på Lexolve.

– Læringsvillighet er noe av det viktigste vi ser etter, når vi ansetter. Tidlig i rekrutteringsprosessen oppdaget vi hvor rask Kine er til å sette seg inn i et relativt komplekst juridisk univers, og oversette det til noe forståelig og håndfast. At hun enda ikke er ferdig med studiet ser vi på som noe positivt. Vi tror vi vil fortsette å lære av Kine og av hverandre, sier Serneberg.

Powered by Labrador CMS