Heidrun Reigstad Tveit har fulgt SRF i mange år. Nå har hun blitt valgt inn i styret.

Heidrun ble valgt inn i styret til Salgs- og Reklameforeningen i Bergen (SRF)

– Det er et viktig arbeid som bidrar til en uvurderlig kompetanseheving i bransjen.

Publisert

– Er det noe jeg virkelig brenner for, så er det faglig oppdatering, utvikling og deling av kunnskap på tvers av fagdisipliner og bransjer. Så jeg er utrolig glad og ydmyk for at jeg nå er valgt inn i styret til SRF, sier Heidrun Reigstad Tveit til SALG24.

Selv har hun lang erfaring med digital markedsføring, og jobber i dag som markedssjef for Frydenbø Bilsenter.

– Jeg har fulgt SRF i mange år. De er en helt sentral og utrolig viktig organisasjon i marketing-miljøet i Bergen. All ære til arbeidet som daglig leder Mariell Sæternes og markedssjef Hans Martin Opsal gjør. Jeg har sittet i salen på utallige arrangement og webinarer, samt vært kursholder selv, så nå skal det bli veldig spennende og lærerikt å få samarbeide med den kompetente gjengen som sitter i styret.

Hun mener det faglige påfyllet man får på arrangementene og kursene som gjennomføres i regi av SRF har bidratt til å etablere et verdifullt miljø for salg og markedsføring i byen mellom de syv fjell.

– SRF løfter frem bedrifter og team som skaper verdi til både samfunnet og merkevarer, og arrangerer nettverksarrangementer for å bygge bro mellom bedrifter og byråer. Det er et viktig arbeid som bidrar til en uvurderlig kompetanseheving i bransjen.

– Hvilke erfaringer tar du med deg inn i styret?

– Jeg tar med meg faglig tyngde innenfor markedsføring. Jeg har sittet på både byråsiden og kundesiden, og har innsikt i problemstillinger og utfordringer en markedsavdeling står overfor. Jeg vet også hvor viktig det er å holde seg faglig oppdatert, svarer hun.

Powered by Labrador CMS