David Bornhammar og Thomas Aleksander Timm Stensrud har fått ansvaret for lanseringen av Teads i Norden.

#Påskepraten

Tidligere salgssjefer i Spotify lanserer medieplattformen Teads i Norden

Visjonen er å tilby et økosystem som kobler sammen varemerker og forbrukere.

Publisert

Nå lanseres den globale medieplattformen Teads i Norden. To tidligere salgssjefer i Spotify er ansvarlige for lanseringen.

– Vi skal jobbe for at outstream video skal bli like stort i Norden som i resten av Europa, sier David Bornhammar, Business Development Director Nordics i Teads og tidligere Account Director for Norge og Sverige hos Spotify.

Teads er en global medieplattform som distribuerer digital annonsering til mer enn 1,9 milliarder mennesker, hvilket tilsvarer cirka samme rekkevidde som Youtube.

– Vi var tidlig ute med en cookiefri løsning og samler over 100 milliarder datapunkter per dag i redaksjonelt premiuminnhold hos over 3000 publisister på det globale markedet. Det gir oss en inngående forståelse av hva forbrukerne leser og er interessert i, sier Thomas Aleksander Timm Stensrud, Sales Director Norge, Teads.

Teads samarbeider med markedsførere, byråer og medier gjennom et team på mer enn 1200 personer i 30 land og kan levere kampanjer i over 50 markeder.

Teads når over 80 prosent av internettbefolkningen på alle kontinenter, og bistår store varemerker som Samsung, Nestle, McDonalds, Apple, Microsoft og Heineken.

Powered by Labrador CMS