Kaja Nygaard gleder seg til å ta fatt på rollen som Key Account Manager i Clear Channel.

Kaja Nygaard er ny KAM i Clear Channel

Gleder seg til å hjelpe kundene med å nå nye mål.

Publisert

Kaja Nygaard kommer fra jobb i språkutdanningselskapet EF Education First. Her jobbet hun i 5 år.

– Der hadde jeg mange ulike roller, blant annet salgs- og markedskoordinator og de siste årene som Country Product Manager både i Norge og i Sverige. Dette var en veldig spennende reise hvor jeg både fikk jobbe med salg og markedsføring, men også både fag- og resultatansvar og ikke minst endringsledelse under Covid.

– Hvorfor ville du jobbe som KAM i Clear Channel?

– Jeg har jobbet som AM i litt over 1 år og var klar for å ta det neste steget. Som KAM får jeg muligheten til å knytte tettere relasjon til mediebyråene og kundene, samt mer ansvar både internt og eksternt. Dette ser jeg på som en spennende utfordring hvor jeg får utviklet meg profesjonelt.

– Hva tror du blir det morsomste/mest spennende med jobben?

– Det blir veldig spennende å hjelpe kundene våre med å nå sine mål gjennom OOH markedsføring og hvordan vi kan inkorporere utendørs i den store mediemiksen. Jeg vil ta mer rollen som rådgiver for mine kunder, og vil få mer strategisk ansvar samtidig som jeg får beholde mange av de oppgavene, og ikke minst kundene, jeg hadde da jeg var AM. Vi går et spennende år i møte i mediebransjen, og det blir spennende å vise hva jeg kan bidra til her i ny rolle.

Powered by Labrador CMS