Country Manager i Azerion Norge, Christoffer Døvle er fornøyd med nytt partnerskap.

Azerion har signert eksklusiv avtale med Bidstack

– Partnerskapet blir viktig for oss både internasjonalt og i Norge.

Publisert

Den digitale underholdnings- og mediaplattformen Azerion, har inngått partnerskap med Bidstack.

Bidstack er en forretningsplattform for in-game annonsering. Azerion vil være deres eksklusive kommersielle partner på tvers av hele Bidstack sitt univers de neste to årene. Partnerskapet er en av bransjens største avtaler innen in-game annonsering.

– Partnerskapet blir viktig for oss både internasjonalt og i Norge. Spillverden er for de fleste annonsører en helt ny og uutforsket verden. 50 prosent av Norges befolkning spiller på mobilen sin hver uke, og legger du på alle som spiller på konsoll får du et univers av muligheter. Dette er noe en mediekjøper er nødt til å ta stilling til i 2022, sier Country Manager i Azerion Norge, Christoffer Døvle i en pressemelding.

Azerion vil få tilgang til rundt 40 millioner brukere og 60 titler på tvers av en raskt økende portefølje av AAA, spill-publisister. Sjangrene er varierte med alt fra stadium, racing, open world og life simulation -titler.

Partnerskapet har en global rekkevidde og dekker Norge og Norden, men også internasjonale markeder som USA, UK, Nederland, Frankrike og Tyskland.

– Denne kontrakten signaliserer en erkjennelse om at merkevareannonsering i meta-universet virkelig har kommet. Vi forventer at dette er starten på et langt forhold til Azerion, da begge selskapene har store ambisjoner innen digital underholdning og medieplass, sier grunnlegger og administrerende direktør i Bidstack, James Draper.

Powered by Labrador CMS