Aso Aram har store ambisjoner for sitt nye salgsbyrå, Call Partner.

Deres ambisjon er å bli størst av alle

Aso Aram startet Call Partner for fire måneder siden. Målet for de neste årene er eventyrlig vekst.

Publisert Sist oppdatert

Aram er daglig leder i Call Partner, som allerede er i gang med et tett samarbeid med telekommunikasjonsbedriften Telia.

Selv har han fem års erfaring fra bransjen, og har jobbet for både Talkmore og Ice. Med seg på laget i Call Partner har han fire selgere.

– Jeg vil si at det går veldig bra nå, og det blir bedre og bedre. Selv om vi startet midt i koronapandemien, har heller ikke det vært et hinder. Folk har tvert imot hatt mer tid til å prate med oss i telefonen, sier Aram til Salg24.

De spesialiserer seg på business til business. Dette har han en enkel forklaring på, og det mangler ikke på ambisjonene i det nye salgsbyrået.

– Vi driver bare med b2b, rett og slett fordi det er her jeg ser mulighetene. Det er mye å hente på markedet av små, mellomstore og store bedrifter. Vi startet med et slags pilotprosjekt, men nå er vi i gang og vi vil hente flere og flere ansatte. Ambisjonen vår er å bli størst av alle sammen, og det ønsker vi å klare innen to år.

Bygger en bedriftskultur

Aram fremhever hvor spennende han synes det er å være sjef for et helt nytt salgsbyrå. Jobben de gjør nå handler ikke bare om å skaffe kunder og samarbeidspartnere, men også om å legge grunnlaget for en god kultur innad i Call Partner.

– Vi skal være litt annerledes enn alle de andre i bransjen. For eksempel skal vi alltid ha kald drikke og varm mat tilgjengelig for våre ansatte. Det handler om å skape et godt felleskap nå i starten.

De profilerer seg som ydmyke, nyskapende, løsningsorienterte og solide. For å oppnå dette i praksis er det å skape et godt arbeidsmiljø noe av det viktigste framover.

– Hos Ice og Talkmore lærte jeg å komme meg videre, og jeg skal bruke den kompetansen. I noen selskaper i vår bransje blir noen, men ikke alle ansatte, satset på. Hos oss skal alle oppleve å få tillit. Det skal være rom for å feile, og rette det opp igjen. Jeg kan ikke si at jeg har vært i nærheten av å være med på noe som ligner det vi er i gang med nå.

Samarbeidsprosessen

Call Partner har en egen modell for å skape langsiktige og fruktbare kunderelasjoner. «Samarbeidsprosessen» består av tre steg, og er basert på de ansattes egne erfaringer.

Formøte, iverksettelse og kvalitetssikring er navnet på de ulike stegene i modellen.

– Telia er blant de største i Skandinavia, og de har valgt å jobbe med oss. Det er det en grunn til. Vi satser knallhardt nå. Og for å vise det må vi være ærlige hele veien med kundene våre.

Nå vil han trenge flere ansatte, og Aram har planer om å trekke til seg både erfarne selgere og nye salgstalenter.

– Framover kommer vi blant annet til å trenge en teamleder, når vi blir litt flere ansatte. Jeg synes det å lede dette er spennende og veldig gøy. Jeg har blitt veldig glad i salgsbransjen og det å snakke meg til penger.

Powered by Labrador CMS