Fra venstre Anette Brunvoll, Stine Messel, Ida Thorenfeldt, Marianne Ødemark (markedssjef), Frederik Amundsen, Inger Sofie Solli
Fra venstre Anette Brunvoll, Stine Messel, Ida Thorenfeldt, Marianne Ødemark (markedssjef), Frederik Amundsen, Inger Sofie Solli

Aschehoug utvider på salgs- og markedsavdeligen

Aschehoug vokser og gjør store endringer i organisasjonen, henter fra blant annet Innovasjon Norge og Røde Kors

Publisert

Aschehoug er veldig stolte over å ønske flere nye velkommen til salgs- og markedsavdelingen. Det skriver de i en pressemelding.

Frederik Amundsen som går inn i rollen som innholdsansvarlig på netthandelsteamet. Amundsen kommer fra Innovasjon Norge og har 20 års erfaring fra reiselivsbransjen.

Anette Brunvoll går inn i rollen markedsansvarlig med hovedfokus på videregående, hun kommer fra Trimble.

Inger Sofie Solli Kommer fra Røde Kors og tiltrer i rollen som marketing automation-ansvarlig

Stine Messel kommer fra L’occitane , og går inn i rollen som key account manger

Ida Thorenfeldt går inn i rollen som markedsansvarlig etter å ha hatt praksis hos Aschehoug skole gjennom sitt siste år av studiet Digital kommunikasjon og markedsføringsledelse fra BI.

– Det er gøy, spennende og ikke minst utrolig givende å jobbe med et så viktig samfunnsansvar som vi i Aschehoug har. Dette skal vi nå forvalte ute i markedet og sørge for at vi tar ytterligere markedsandeler, sier Hilde Skomsvold som er Leder for salg og marked i Aschehoug Skole

Powered by Labrador CMS