Ole Henrik Stubberud, kreativ leder i Geelmuyden Kiese.

Nominert tre ganger for beste B2B-kampanje i internasjonal konkurranse

Totalt har Geelmuyden Kiese blitt nominert 18 ganger i oppkommende International Content Marketing Awards.

Publisert

– Det er morsomt å se at man kan gjøre gode ting for B2B òg, sier kreativ leder i Geelmuyden Kiese (GK), Ole Henrik Stubberud, til SALG24.

Han kan være godt fornøyd med laget, etter at GK har blitt nominert totalt 18 ganger i forskjellige kategorier før årets International Content Marketing Awards, hvor 17 av bidragene stammer fra det norske kontoret.

– Når man ser på nominasjonene så er det en fin spredning av kunder, og alle teamene våre er representert. Jeg er veldig stolt over vår den faglige bredden vi har, og samarbeidet mellom oss.

B2B-kampanjene som er nominert er laget for Yara International og Arbeidstilsynet. Stubberud skryter av samarbeidet mellom partene.

– Vi har hatt en veldig god samarbeidstone. Gjennom hele løpet har vi jobbet for å knekke nøtta sammen.

Selv om det er B2B-kampanjer så mener Stubberud at alt fremdeles handler om å snakke til mennesker. Han tror at enkelte kan fort glemme at man henvender seg til folk når de lager kampanjer for B2B-markedet.

– Altså, en businessperson er også en privatperson. De har kanskje familie, de har interesser og følelser som alle andre. Med Yara var oppdraget å kommunisere til bønder om hvordan de kunne hjelpe dem på bærekraft, men vi jobber for å finne den menneskelige innsikten. Uavhengig av de varierte utfordringene bøndene har, er en gjentakende bekymring hvem som skal ta over gården. Det vi gjorde var å lage en arena for å hjelpe de med å sette ord på bekymringen.

GK har vært mestvinnende byrå på International Content Marketing Awards de fire siste årene, og håper selvfølgelig på pallplass i år og.

– Vi kan selvfølgelig ikke forvente noe, men det må jo være lov å bli skuffet hvis man ikke får uttelling på 18 nominasjoner, sier Stubberud.

Powered by Labrador CMS