ANFO lanserer MarTech Awards
ANFO lanserer MarTech Awards

Lanserer MarTech Awards

ANFO skal premiere markedsteknologi med nye priser.

Publisert

ANFO har nå lansert konkurransen MarTech Award.

Dette er en konkurranse som hedrer den beste bruken av eksisterende markedsteknologi i kombinasjon med kreativt innhold.

MarTech Award er etablert fordi markedsføring og teknologi i stor grad går hånd i hånd. Effektiv markedsføring handler i dag mye om bruk av riktig teknologi på riktig måte.

ANFO vil nå kåre de beste arbeidene og markedsaktivitetene i bransjen. I MarTech Award konkurreres det om gull, sølv og bronse, og juryen legger lik vekt på strategi, kreativitet og resultat.

Kategoriene i MarTech Award er:

  • B2C
  • B2B
  • Best bruk av kundeklubb/ lojalitetsprogram
  • Non-Profit
  • Best bruk av E-post
  • Best bruk av søk
  • Best bruk av netthandel
  • Best bruk av sosiale media
  • Best bruk av data-basert innsikt
  • Årets innovasjon

Jurygeneral for MarTech Award er Kent Jordet og ansvarlig for konkurransen i ANFO er Teknologi Direktør Fredrik Pettersson.

- Vi i ANFO tror at kombinasjonen av kreativitet som virkemiddel og teknologi som premissleverandør gir de beste resultatene. Vi gleder oss til å se de beste, mest effektfulle bidragene i bransjen, sier Fredrik Pettersson i ANFO.

Powered by Labrador CMS