Prosjektleder Marthe Bergly Pettersen, sammen med markedsansvarlig i Amedia Salg og Marked, Maria Madsen.
Prosjektleder Marthe Bergly Pettersen, sammen med markedsansvarlig i Amedia Salg og Marked, Maria Madsen.

Amedia Salg og Marked stakk av med to andreplasser i INMA Global Media Awards

– For oss er dette en bekreftelse på at vi gjør mye riktig.

Publisert

Amedia Salg og Marked fikk to solide andreplasser i INMA Global Media Awards i gruppe-kategoriene «Best Use of Data to Drive a Business Result» og «Best Internal Data Dashboards and Reports».

– Det er fantastisk å få en andreplass i en slik internasjonal konkurranse. Dette er en seier for Amedia Salg og Marked, men også for alle våre samarbeidspartnere og kunder som hver dag gjør oss bedre, sier Maria Madsen, Markedsansvarlig hos Amedia Salg og Marked.

Det påmeldte caset handler om Amedias annonseverktøy Målgruppebyggeren.

Målgruppebyggeren er et nytt verktøy som kan benyttes i en salgsprosess - fra mottatt brief, i kundedialog, til utsendt tilbud. Verktøyet har til hensikt å bygge kunnskap om hvordan målgrupper er bygget opp og kan kombineres. Gjennom målgruppebyggeren, og generelt økt fokus på oppbygging av målgrupper, opplevde også Amedia fornøyde kunder og en vekst i målgruppesalget.

I gruppe-kategorien «Best Use of Data to Drive a Business Result» vant News UK, og i gruppe-kategorien «Best Internal Data Dashboards and Reports» var det NTM Sverige som stakk av med den gjeve seieren.

Totalt 333 finalister var plukket ut blant 854 innsendte bidrag til årets utgave av INMA Global Media Awards. Hele 46 land var representert i år, og totalt antall merkevarer i årets konkurranse var 252.

– For oss er dette en bekreftelse på at vi gjør mye riktig. Vi skal nyte våre to andreplasser, og deretter skal vi gå videre for å bli enda bedre. Vi må hele tiden utvikle oss og verktøyene våre, sier Madsen.

Powered by Labrador CMS