Konsernsjef Dag Sørsdahl i Aller Media.

PlussMobil har passert 10 000 kunder

Mobiloperatøren PlussMobil har på et drøyt år gått fra 0 til 10 000 kunder.

Publisert

– Dette har gått enda bedre enn det vi turte å tro på før vi satte i gang. For oss er det virkelig en seier å kunne passere 10 000 kunder så raskt. Kombinasjon av Telenor-dekning, svært lave abonnementspriser og personlig kundeservice har vært en suksessoppskrift for PlussMobil, sier konsernsjef Dag Sørsdahl i Aller Media.

15. september i fjor ble PlussMobil lansert i det norske forbrukermarkedet.

– Vi har fått en drømmestart som mobiloperatør. Det er flere grunner til det. Ikke minst skiller vi oss ut med et rikholdig innhold fra Aller Medias ulike merkevarer. Vi er konkurransedyktige på pris – og vi har et innhold som vi mener at ingen klarer å matche, sier Sørsdahl.

Det er Aller Media AS som står bak mobilsatsingen PlussMobil i det norske telekommarkedet. Innhold fra Aller Medias merkevarer som Dagbladet, KK og Se og Hør er noe av det som tilbys i abonnementene.

– Vi velger nå å feire milepælen med at nye kunder kan få prøve PlussMobil i to måneder gratis. Ingen abonnementsavgift. Vi er veldig fornøyde med veksten og med at kundene setter pris på vårt kundeløfte om å levere billige og enkle mobilabonnementer som også inkluderer lesestoff fra Dagbladet og kjente ukeblader og magasiner.

Powered by Labrador CMS