Fra venstre: Ny PR-ansvarlig Caroline Strømme, sammen med Aleksa Radman og Gaute Olberg, som begge blir nye selgere i Quickorder.
Fra venstre: Ny PR-ansvarlig Caroline Strømme, sammen med Aleksa Radman og Gaute Olberg, som begge blir nye selgere i Quickorder.

Quickorder styrker salgsavdelingen i Norge og Norden

Økt etterspørsel etter digitale løsninger i restaurantbransjen gjør at Quickorder skalerer opp salgsstaben.

Publisert

– Med kraftig vekst i kunder søker vi ansatte på tvers av en rekke avdelinger i selskapet for å møte den store etterspørselen.

Det sier CEO i Quickorder, Andy Chen i en pressemelding.

Selskapet leverer blant annet kassesystem, mobilbestilling, bordreservasjoner og digitale vaktlister.

At bransjen omfavner økt digitalisering som en konsekvens av pandemien, har gitt Quickorder grunn til å skalere opp sin salgsavdeling. Nå ansetter de to nye salgsrepresentanter til det norske kontoret, med relevant erfaring fra henholdsvis TooGoodToGO og Plorea.

– Quickorder ble det naturlige neste steget for meg, fordi jeg føler at tjenestene virkelig hjelper partnerne våre med å øke sin omsetning, og at det igjen appellerer til kundene deres. Jeg gleder meg til å hjelpe partnerne våre med å styrke konseptet sitt, sier Aleksa Radman som er hentet fra TooGoodToGo.

Det har også blitt gjort flere nyansettelser i på det danske kontoret i Odense, deriblant en UX-direktør, Customer Success manager, dataanalytiker, IT-administrator og salgsrepresentanter.

Powered by Labrador CMS