Daniel Eckermann, som er administrerende direktør i Indent.

s360 spisser satsning på teknologi med nytt selskap

– Vi gjør dette for å satse ytterligere på dette fagområdet i årene som kommer, sier Ole Kristian Ullereng, ansvarlig leder i s360 Norge.

Publisert

Konsulentselskapet Indent AS vil blant annet ha skreddersydde systemer, nettsider, integrasjoner og teknisk rådgivning som viktige tjenester.

– Tiden er inne, mener Daniel Eckermann, som er administrerende direktør i Indent.

Med over 10 års erfaring med utvikling av løsninger for kjente merkevarer, tar han og medarbeiderne steget over i et eget selskap.

– Gjennom årene har vi utviklet løsninger for kjente merkevarer, blant dem Toyota, Story House Egmont, Sulland, Boligpartner og Lexus, forteller han.

Eckermann er forøvrig en av gründerne av tidligere Sempro og har vært partner gjennom alle år. Han har ledet tech-avdelingen og har vært med på å bygge opp det som nå er s360 Norge, hvor Egmont Publishing har aksjemajoritet.

Det nye selskapet bistår kunder og byråer med gjennomføring av digitale prosjekter. Vi har bred erfaring med utviklingsprosjekter innenfor ulike bransjer og har som mål å utvikle løsninger som gjør hverdagen enklere.

– Indent er et konsulentselskap som utvikler gode, brukervennlige og fremtidsrettede løsninger. Vi tror på velvalgte teknologier fremfor buzzwords og trender, understreker Eckermann.

– Med Indent vil vi skape en fokusstrategi som skal løfte fram vår kompetanse innen teknologi og utvikling, tilføyer Ullereng.

– I mer enn 11 år har teknologi vært en tett integrert, og svært vellykket, del av virksomheten i s360, forteller Ullereng.

Men for å ligge enda mer i forkant av morgendagens marked innen digital markedsføring og teknologi, er det nå tatt grep for å utvikle selskapet, sier han.

– Folka våre har alt å si. Vi er rett og slett avhengig av å tiltrekke oss, beholde og videreutvikle de beste ressursene i markedet. Og her er opprettelsen av Indent AS et viktig grep for å lykkes, mener han.

Ansvarlig leder i s360 er fremdeles opptatt av å hente og benytte synergiene mellom teknologi, kundereiser og performance marketing.

– Vi skal fortsatt skape de beste løsningene for kundene våre, sier Ullereng.

Powered by Labrador CMS