Thomas Høgebøl, Marianne Hauknes, Peder Mittet, Herman Mueller Stormyr og Eddie D'sa. Niclas Jessen/Even Barka/Gard Michalsen/WAL/Nord DDB Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023. Yngve Garen Svardal Nyhetsredaktør Publisert torsdag 08. desember 2022 - 05:55 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ eddie d'sa reklamebransjen publicis peder mittet nyheter nord ddb wal noa mccann marianne hauknes herman mueller stormyr reklamebyrå 0812221 thomas høgebøl Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post