Frank Otterbeck og Steffen Nørgaard i Quickorder NO/DK.

1500 restauranter bruker systemet deres – Nå skal de i gang med en stor rebranding

– Restauranteiere, servitører, kokker og gjestene er blitt nærmest tvunget til å bruke smarte løsninger for bestilling og betaling under pandemien.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Etter den verste perioden med pandemi, har både restauranteiere, servitører, kokker og gjestene deres blitt nærmest tvunget til å bruke smarte løsninger for bestilling og betaling innen serveringsbransjen. Dette er et sunt dytt i ryggen og jeg vil dra det så langt og si at dette er grunnen til at flere restauranter fortsatt lever den dag i dag, sier nyansatt markedsdirektør i Quickorder, Frank Otterbeck, i en pressemelding.

Kontor i Oslo

Det danske systemet Quickorder, med kontorer i Oslo, har blant annet fått på plass en ny markedssjef og en creative director. Sammen har de etablert en markedsføringsavdeling og brand team som skal re-brande og posisjonere selskapet til «ett»

Selskapet hadde ved sammenslåing 1500 restauranter i Norge og Danmark til sammen og vokser daglig med 2-3 restauranter.

Fra besøkende til stamgjest

I pandemien har «alle» tatt steget over i digital bestilling. Det ble en nødvendighet for å overholde smittevern og overleve som aktør i bransjen, men det ble fort også en effektiv bestillingsmaskin som effektiviserte bestillingen og økte inntjening for svært mange.

– God mat kombinert med god gjeste og brukeropplevelse og smarte intuitive løsninger vil befeste vår visjon om å hjelpe restauranter å gjøre besøkende om til stamgjester. Det brenner jeg for, sier Otterbeck i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS