Robert Grefstad, Leder for IT-utvikling Berg-Hansen og Bjørn Stian Bjoarvik, Forretningsutvikler Picapoint.

Berg-Hansen og Picapoint inngår samarbeid

Digitalbyrået er valgt som partner for utvikling av nettløsningen til reisebyrået.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi ønsker å gjøre løsningen enklere å bruke for ansatte som jobber med innhold samt å få tydeligere fram de tjenestene vi leverer, både til eksisterende og nye kunder, sier Robert Grefstad, leder for IT-utvikling i Berg-Hansen i en pressemelding mandag.

Resisebyrået Berg-Hansen har valgt Picapoint som partner for utvikling av nettløsningen, og sammen skal de lage en smidigere teknisk plattform og tilrettelegge enda bedre for målgruppebasert innhold. Samt å gjøre nettsiden mer brukervennlig.

Dette er en løpende konsulentavtale, men begge parter sikter på et langsiktig samarbeid.

– Picapoint har mye erfaring med utvikling av komplekse nettløsninger på WordPress og med integrasjoner mot ulike kundesystemer. De er også gode på analyse og tilrettelegging av innhold.

Endringer hver eneste uke

Utviklingen av nettløsningen er en del av Berg-Hansens digitaliseringsstrategi, som gjenspeiler seg i flere deler av organisasjonen.

– Kundene skal finne relevant informasjon og reiseinspirasjon også digitalt. Derfor er en kontinuerlig utvikling av nettsiden vår et viktig del av digitaliseringsstrategien til Berg-Hansen. Vi har mye bra innhold som bør løftes fram og mye bra innhold som ennå ikke er ført i pennen.

Picapoint er et lite byrå som jobber etter en agil arbeidsmetode.

– Kunden kjenner seg selv best. Derfor har vi ukentlige møter for å lære Berg-Hansens fokusområder, målgrupper og innhold bedre å kjenne. Vi jobber tett sammen og utfører små og store endringer hver eneste uke, sier Leder for forretningsutvikling i Picapoint, Bjørn Stian Bjoarvik.

Powered by Labrador CMS