På bildet er Tone Krohn Clausen, som får ny rolle i Schibsted.
Tone Krohn Clausen får ny rolle i Schibsted.

Tone Krohn Clausen rykker opp i Schibsted

Hun går umiddelbart inn i den nyopprettede rollen som «Director of Subscriptions Norway» i Schibsted

Publisert

Under ett år etter at hun returnerte til Schibsted rykker Tone Krohn Clausen opp i gradene, når hun nå tar på seg totalansvaret for konsernets norske abonementsvirksomhet, skriver Schibsted i en pressemelding.

Nylig ble det kjent at Schibsted omorganiserer og slår sammen de to avdelingene “Consumer Business” (brukerbetaling) og “Product” til én felles organisasjon, som har fått navnet “Product & Consumer”. Som et ledd i omorganiseringen opprettes en egen enhet som skal jobbe dedikert mot det norske abonnementsmarkedet.

Tone Krohn Clausen blir leder for enheten, i den nyopprettede rollen som “Director of Subscriptions Norway”.

Hun kommer fra rollen som direktør for Common Schibsted Products & Customer Experience.

- Jeg er utrolig takknemlig for å få denne muligheten og ser et enormt potensiale for hva vi kan få til i det norske markedet de neste årene. Vi har veldig sterke merkevarer som når bredt ut, et attraktivt arbeidsmiljø med dyktige fagfolk, og kraft til å drive utviklingen av et kommersielt økosystem. Vi skal hente ut enda mer av potensialet i hver enkelt merkevare, og ikke minst fortsette å jobbe helhetlig med Schibsteds portefølje av produkter, sier Clausen.

Powered by Labrador CMS